Referatai

Ekologinis ugdymas (2)

9.2   (3 atsiliepimai)
Ekologinis ugdymas (2) 1 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 2 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 3 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 4 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 5 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 6 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 7 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 8 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 9 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 10 puslapis
Ekologinis ugdymas (2) 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Žmogus neatskiriamas nuo gamtos ir savo veikla jis daro įtaką aplinkai, kuri jį supa. XX a. Pabaigoje ypač susirūpinta ekologiniu žmonių švietimu. Spręsti šį uždavinį gali padėti mokytojai pamokų metu ir popamokinėje veikloje, skirdami reikiamą dėmesį moksleivių ekologiniam ugdymui. Moksleiviai gali padėti įtraukti mokyklos bendruomenę į aktyvią ekologinę veiklą. Kiekvienoje miesti ir kaimo bendrojo lavinimo mokykloje vyksta ekologinis ugdymas. Norint išsiaiškinti ekologinio ugdymo ypatumus ir sudaryti vieningą ekologinio ugdymo ypatumus ir sudaryti vieningą ekologinio ygdymo planą, buvo atlikti moksleivių anketiniai tyrimai Kėdainių “ Ryto “ vidurinėje mokykloje ir Kėdainių raj. Tiskūnų Juozo Urbšio pagrindinėje mokykloje.Buvo apklausti 22 5-9 klasių moksleiviai. Jiems buvo užduota 20 klausimų, apimančių visą ekologijos kursą. Gauti atsakymai parodė, į ką reikėtų atkreipti dėmesį sudarant ekologinės veiklos programą, ko moksleiviai nežino, kas jiems yra svarbu.
1. Ugdyti meilę gamtai bei atsakomybę už jos išsaugojimą.
2. Propaguoti racionalų gamtos išteklių naudojimą.
3. Sudaryti sąlygas jaunieks žmonėms lavinti savo gebėjimus sprendžiant aplinkos apsaugos problemas.
4. Formuoti mokinių mokslinio mąstymo, mokslinės kūrybos ir tiriamojo darbo įgūdžius.
Veiklos programa skirstoma į dešimt dalių:
1. Aš, mano namai, mano šeima.
2. Aplinka kurioje aš gyvenu.
3. Augalijos ir gyvūnijos pasaulyje.
4. Ekosistemos.
5. Žmogaus ekologija ir aplinkos apsauga.
6. Kultūra ir ekologija.
7. Atliekos ir jų tvarkymas.
8. Vandens tarša.
9. Oro tarša.
10. Dirvožemio tarša.
Atsakymai parodė, kad ir kaimo, ir miesto moksleiviai mėgsta būti gamtoje, poilsiauti, žvejoti, uogauti, tačiau ne visi, būdami gamtoje, moka tinkamai joje elgtis.
Jeigu ekologinio ugdymo programa bus sėkmingai įgyvendinta,bus pasiekti tokie laimėjimai:
1. Pakils mokslumo lygis.
2. Sprendžiant aplinkos problemas, moksleiviai bus įtraukti į aktyvią veiklą.
3. Propaguojamas racionalus gamtos išteklių naudojimas.
4. Moksleiviai taps aktyvūs parodų, konkursų dalyviai.
5. Mokyklos bendruomenėje pasklis informacija apie aplinkosaugos problemas.
Apibendrinus anketas,buvo prieita vieninga nuomonė, kad kaimo mokyklos vaikai daugiau turi praktinių įgūdžių, o miesto moksleiviai – daugiau torinių žinių, tačiau svarbiausios ekologinės problemos yra tos pačios mieste ir kaime. Todėl ir buvo sudaryta ekologinio popamokinio ugdymo veiklos programa.
INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ TAIKYMAS...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1962 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas..2
  • 2. Ekologinio ugdymo ypatumai miesto ir kaimo mokyklose.2
  • 2.1 Įvadas..2
  • 2.2 Popamokinio ekologinio ugdymo veiklos programos tikslai ir uždaviniai2
  • 2.3 Veiklos programa skirstoma i dešimt dalių2
  • 2.4 Jeigu ekologinio ugdymo programa bus sėkmingai įgyvendinta, bus pasiekti tokie laimėjimai.2
  • 3. Informacinių technologijų taikymas pasaulio pažinimo pamokose.3
  • 3.1 Įvadas..3
  • 3.2 Išvados4
  • 4. Gamtotyros metodo įtaka trečios klasės moksleivių gamtamokslinei kompeten -
  • cijai ir nuostatoms pasaulio pažinimo pamokų atžvilgiu.4
  • 4.1 Įvadas.4
  • 4.2 Tyrimo tikslas5
  • 4.3 Tyrimo uždaviniai..5
  • 4.4 Tyrimo išvados.5
  • 5. Gatamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje:moksleivių ptirtis, vertinimai ir
  • nuostatos..6
  • 5.1 Įvadas6
  • 5.2 Tyrimo tikslas..6
  • 5.3 Tyrimo objektas..6
  • 5.4 Tyrimo uždaviniai..6
  • 5.5 Tyrimo metodika ir tyriamųjų charakteristika.6
  • 5.6 Tyrimo rezultatai7
  • 5.7 Išvados.7
  • 6. Literatūra.8
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1962 ž.)
Darbo duomenys
  • Mokslo ir švietimo referatas
  • 11 psl., (1962 ž.)
  • Word failas 97 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Ugdymas senovės Graikijoje

Ugdymas senovės Graikijoje Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą

Moksleivio teisių ir pareigų ugdymas sociologiniu-pedagoginiu aspektu Lietuvoje ir Vokietijoje

Moksleivio teisių ir pareigų ugdymas sociologiniu-pedagoginiu aspektu Lietuvoje ir Vokietijoje Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą

Neformalus ugdymas Lietuvoje

Neformalus ugdymas Lietuvoje Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą

Ugdymas renesanso laikotarpiu

Ugdymas renesanso laikotarpiu Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą