Dažnas žmogus, siekdamas pagerinti gyvenimo sąlygas, plečia savo žinių bei išsilavinimo bagažą. Realybėje jis neišvengiamai susiduria su įvairiomis problemomis: išaugusia konkurencija, savęs realizavimo sunkumais, geru (blogu) įvaizdžiu, išsilavinimo stoka ir pan. Norint gerai įsitvirtinti gyvenime, reikia nuolatos tobulėti.
Spartus technologijos amžius diktuoja savo tempą žmonijos vystymuisi. Rodos taip neseniai, XVI a., prasidėjo nedrąsi pirmoji lietuviško elementoriaus kelionė, o šiandien galime didžiuotis įvairia aukštojo mokslo institucijų palete. Nors per 50 sovietinės okupacijos metų tūkstančiams Lietuvos vaikų buvo atimta teisė siekti aukštojo mokslo, tačiau ir tais sunkiais laikais tauta ėjo „... ten, kur mažiau domėjosi šeimos biografija, toliau nuo jaunystės siekių, bet arčiau mokslo paslapties...“ (G. Kostkevičius, 1991, p. 3). Šiandien nėra suvaržytos mūsų mintys ir galime rinktis studijas gimtinėje ar svetur.
Mūsų pasirinkta referato tema – „Akštojo mokslo sistema JAV“. Amerikoje gyvena apie 250 milijonų žmonių, šalis susideda iš 50 valstijų, sostinė – Vašingtonas, didžiausias miestas – Niujorkas. Visuomenės gyvenimas funkcionuoja pagal tris šalies Konstitucijoje minimus lygius – nacionalinį arba federacinį, valsijos, vietinį arba bendruomenės. Taigi, amerikiečiai – nevienalytė kalbiniu, socialiniu, tautiniu, rasiniu, turto, kultūriniu, išsilavinimo požiūriu tauta.
Mūsų darbo tikslas ir uždavinys, kuo isšamiau išnagrinėti ir pateikti temą. Darbo metodu pasirinkome literatūros ir informacijos šaltinių analizę.
Pirmosios mokyklos pradėtos steigti XVI a., kolonizacijos pradžioje. Nacionalinė švietimo sistema pradėjo formuotis po JAV nepriklausomybės karo. 1787 m. įstatymu švietimo organizavimas buvo pavestas valstijų vyriausybėms. 1852 m. Masačiuseto valstijoje priimtas pirmasis privalomo pradinio mokslo įstatymas, o iki 1918 m. šis įstatymas priimtas visose valstijose. XIX a. susiformavo valstybinių mokyklų sistema, apimanti aštuonmetį pradinį mokslą, keturmetį vidurinį ir dvimetį arba keturmetį aukštąjį moklsą. Iki XIX a. pabaigos JAV švietimo sistema buvo organizuota pagal Vakarų Europos pavyzdį, mokymas orientuotas į žmogaus protinių gebėjimų ugdymą. XIX a. pabaigoje – XX a. pradžioje švietimo sistemoje išryškėjo progresyvizmas. Šios krypties atstovai, atsižvelgdami į intencyvų urbanizacijos procesą, nedarbą, skurdą, kitakalbių imigrantų neraštingumą, pabrėžė...
Šį darbą sudaro 3176 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!